نگاهی عمیق به دنیای فیلم و سریال

در سال 2017 ، طرفداران Spider-Man سرانجام اولین نسخه اکشن زنده Adrian Toomes a.k.a را مشاهده کردند. The Vulture روی صفحه بزرگ که با بازی مایکل کیتون در فیلم Spider-Man: Homecoming توسط Jon Wats 'ساخته شد. همانطور که بسیاری از همین هواداران می دانند ، با این حال ، ما تقریباً سالها پیش تفسیر متفاوتی از شخصیت مشابه دریافت کردیم که در مورد Spider-Man 4 سام ریمی چه خواهد بود.

پیش از کنسل شدن توسط سونی ، بلاک چین هرگز ساخته نشده و عمیقاً آن را در معرض پیشرفت قرار می داد و این شامل بازیگران یک بازیگر برای بازی در نقش اصلی خود بود: جان مالکوویچ. متأسفانه ، این تعبیری از کرکس است که هرگز به دیدن آن نخواهیم رسید ، اما سام رحیمی اخیراً توضیح داد که چرا او از این ایده در 10 سال پیش تا این حد بالا بود.

سام رحیمی در حالی که تبلیغ نسخه تئاتری از فیلم The Grudge (The Grudge) نیکلاس پسس را (که وی تولید کرد) بود ، روز جمعه برای یک جلسه Ask Me Anywhere به Reddit رفت و یکی از اعضای این سکو از زمان استفاده کرد تا یک سؤال بی پرده و بدون حاشیه درباره Spider را بپرسد. -من 4: "چرا جان مالکوویچ به عنوان کرکس؟" فیلمساز پاسخ داد ،

    زیرا او چنین بازیگر قدرتمندی است. من می توانستم از او بترسم و نگران پیتر پارکر باشم. و این فقط مهارت بازیگری است. در اصل به این نتیجه می رسد: من معتقدم که او می توانست آن شخص باشد.

بازیگری به خودی خود هنری در هالیوود است ، خصوصاً وقتی می توان در یافتن یک مجری مناسب برای بازی کردن یک شخصیت با یک تصویر از قبل موجود در فرهنگ پاپ ظاهر کرد ، اما در این حالت تصور اینکه جان ملکوویچ شگفتی های کار با جان کاملاً دشوار باشد ، دشوار نیست. بخشی از کرکس. برای مبتدیان ، او احتمالاً فقط به خاطر ریش تراشیده شده او نگاهی نزدیک به کمیک ها نشان می داد ، اما مهمتر از همه این واقعیت است که مالکوویچ بازیگری مشهور به شدت است.

مایکل کیتون مطمئناً هیچ ترس و وحشتی ندارد ، همانطور که کاملاً در صحنه ای نشان داده شده که Adrian Toomes بعد از رانندگی نوجوان و دخترش به رقص در Spider-Man: Homecoming ، پیتر پارکر در تماس با پیتر پارکر است. هنگامی که صدای او بلندتر می شود ، انگشت خود را در سینه می ریزید. او به نوعی ترس اعتصاب می کند ، جایی که شما از نگاه کردن دور می شوید زیرا می دانید که او می تواند هر لحظه به طور جدی آن را از دست بدهد.

همانطور که سام رایمی بیان کرد ، می توانید کاملا باور کنید که Adrian Toomes جان مالکوویچ ، Peter Parker Tobey Maguire را حتی از فن آوری و لباس های خود ترسیده است ، و او را برای انتخاب عالی انتخاب کرد.

متاسفانه ، این یک پروژه نیست که در پایان گرد هم آمدند. تقریباً 10 سال پیش تا امروز - 10 ژانویه 2010 - بود که جان ملکوویچ تأیید کرد که به بازیگران Spider-Man 4 می پیوندد ... و سپس یک روز بعد سونی رسماً این فیلم را لغو کرد و شروع به کار بر روی مارک کرد. Webb's The Amazing Spider-Man.

مالکوویچ (که در واقع دو سال از مایکل کیتون جوانتر است) از آن زمان در چند فیلم بوک بوک ، یعنی جونا هگز و هر دو Red و Red 2 حضور داشته است ، اما اگر مجبور بودید او را به عنوان یک فیلم سینمایی Marvel Cinematic Universe یا شخصیت DC تمدید کنید. حالا ، به نظر شما کی باید بازی کند؟ بخش نظرات را در زیر با ایده های خود قرار دهید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۶
محمد حسین سالار مکانی